demolithia.webblogg.se

Ekztreme Metal...

Kategori: Allmänt

Det har varit en tämligen hektisk tid fram till dags dato Under drygt en veckas tid har man bevistat inte mindre än 4 excellent utförda liveritualer, vilket är aningen mer än brukligt under låt oss säga en halvårsperiod normalt sett.. Och mer dynamiska liveritualer, samt lite annat djävulskap kommer det bli framöver..
Apropå Djävulskap - så pågår det nu en exklusiv utlottning i SwedenMetal www.swedenmetal.se, där man har chansen kamma hem finfina prylar från bl.a Souldrainer! Tävlingen avslutas den 20 April och detta kan man vinna:
 
2013 kommer bli ett speciellt år i många avseenden.. Tillexempel: För 5 år sedan påbörjade jag min verksamhet som fotograf på ideell basis..  Genom åren har man nött golvet på otaliga klubbar och diverse andra sammankomstlokaler.. plus man haft förmånen genomföra exklusiva dokumentationer när en del band tillbringat tid i studio/replokal..
Så under sensommaren visar jag upp några utvalda bilder från de otaliga liveritualer jag gästat 2008-2013, från Boden i norr till trakterna kring Mälaren med omnejd.. (Stockholm,Karlstadetc..)
 
Skulle det vara någon som är intresserad köpa någon bild.. checka gärna bilder som finns på min facebook sida:  http://www.facebook.com/pages/Demolithia/339192459430586
(Det kommer länk med specifika bilder gällande detta så småningom, och bilderna kostar från 5 kr beroende på önskvärd storlek)
 
På återseende/Demolithia
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: