demolithia.webblogg.se

The Gallery Of Bleeding Art...at an (metlheart of an image..)

Kategori: Allmänt

Som de flesta nog kanske förstått (allafall de som känner/ känner till mig), så blöder jag för en sak - METAL. Ju extremare desto bättre.. Och då menar jag inte bara de brutala scenarion som kan utspela vid en liveritual på någon arena, utan även de stundtals besynnerliga upplevelser man erhåller som åskådare...offstage..
I dagsläget har jag ett metalrelaterat projekt under konstruktion...
Här visar jag några fragment...
 
 
 
 
 
 
Om någon skulle vara intresserad av att beskåda vad mer "ont blod" från diverse liveritualer som flyter i "The Gallery Of Bleeding Art..är det bara maila mig.. [email protected]
 
Och då jag (mestadels) idkar ideell verksamhet vad gäller extreme metal images, så take extra notice..är bilderna signerade, så är de not for sale  - såvida inte man kan göra deal..
 
På återseende/Demolithia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: