demolithia.webblogg.se

Mänskliga rötägg....

Kategori: Allmänt

Det syns oftast inte på utsidan. Men det betyder inte att det inte finns. Lite varstans i samhället kan man råka ut för dessa mänskliga rötägg, som likt en "ulv i fårakläder" dyker upp i ens närvaro och låtsas vilja ha en socialt vänskaplig relation, emedan det egentliga syftet är att förstöra densamma så fort tillfälle dyker upp.
Jag skulle vilja benämna detta fenomen "sandlådefasoner", vilket har betydelsen att typ "får inte jag det här av dig, så är du inte min vän, och då tvekar jag inte hugga dig i ryggen, med vilka medel som än står till buds.."
Ska man se lite krasst på detta fenomen. Vad finns det egentligen som skiljer dessa "mänskliga rötägg" från renodlade mördare? Måhända är det inte mycket.. jag menar bägge kategorier idkar uppsåt att döda.. mördare rent fysiskt, medan "mänskliga rötägg" dödar en del av ens själsliga tilltro till omgivningen...
 
NP: Necrophobic - Death To All
 
På återseende
//
Demolithia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: