demolithia.webblogg.se

Metalwarriorz..

Kategori: Allmänt

 
Inte för att på något vis verka skrytsam, men det är inte alla som hamnar på mittuppslaget i någon lokal blaska! Utformningen av intervjuerna som förevigdes i lokal media skulle förmodligen kunna diskuteras i det oändliga.. men varför älta det som redan är på pränt? "Skadan" är ju redan skedd..och jag må säga jag beundrar de tappra individer som trotzade eventuell "Fear Of The Dark" och äntrade tröskeln till en katakomber above ground,vari en hel del s.k "oheliga allianser" åstadkommit dynamiska liveritualer 2008- 2013.
En av de tiotal visitorz som faktiskt trotsade det obarmhärtiga solgasset mitt på ljusan dag, hade visst dokumenterat en del images.. däribland denna bild som egentligen är en något omgjord version av almighty Lord Ahriman,förevigd backstage på Nordic Rage metal festival i Boden 2009.. 
 
Jag vill erinra mig att inte ens 15 minuter hade passerat, efter att portarna till det (o)heliga gemaket öppnats på glänt, innan en tavla/bild blev såld! Den föreställande Minion i blackmetalhorden Tzaraath..
 
För 20 riksdaler vill jag tro vederbörande fått en damn bra deal.. :)
 
Tidsmässigt hade det tagit drygt 3 timmar sätta upp "djävulskapet" å ca 2 timmar eliminera allt från väggen..
 
Puh.. efter den något mödosamma verksamheten kan man väl ändå skatta sig lycklig över att det var några som dök upp iallafall.. och om det är någon stackarz sate i Jämtland/Härjedalen som tex önskar få bli förevigd eller få domestic animal förevigt av undertecknad.. tveka inte att maila till: [email protected]
 Diabolicalhorde i Ösd, 2013

Så småningom kommer jag ta itu med ett annat tämligen omfattande projekt.. nämligen "Alla Tiderz Metal"
Vad det ämnar innefatta..det får tiden utvisa..men gör dig själv en tjänst..stay tuned! Än är inte sista bilden på min resa i underjorden förevigd..den som lever får erfara nya illdåd..of rocking metal darknezz.. through the black heart of an image - underground..
 
På återseende
//
Demolithia
 
 
metal for life!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: